Zestaw programów i podręczniki
W roku szkolnym 2023/2024 realizowany program edukacji przedszkolnej wspomagający rozwój aktywności dzieci to:
- „Nasze Przedszkole" Program wychowania przedszkolnego M. Kwaśniewskiej i W. Żaby - Żabińskiej.
Wybrany przez nauczycielki program jest zgodny z „Podstawą programową wychowania przedszkolnego dla przedszkoli..." (1) oraz zatwierdzony (2) przez Dyrektora Przedszkola Nr 35.
- „Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego" (Dziennik Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17)
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dziennik Ustaw z dnia 10 czerwca 2009 r. Nr 89, poz. 730)
Wybrany program edukacji przedszkolnej dostosowany jest do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci :
- stanowi:
- opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, określonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej,
- z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego (Dz. U. z 2009 r. Nr4, poz.17),
- zawiera:
- szczegółowe cele kształcenia i wychowania,
- treści są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
- sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania uwzględniają możliwości indywidualizacji pracy zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci,
- metody przeprowadzania analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole,
- są poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 02-10-2023 - Edycja treści
- 09-12-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 630